Ofte stillede spørgsmål

Q: Jeg har allerede et fysisk årskort men ønsker at få det nye digitale årskort

A: Henvend dig i billetsalget på museet, så sender vi dig et link til dit digitale årskort. Du kan også skrive til webshop@snm.dk og oplyse dit fulde navn og årskort ID, som findes bag på kortet. Der kan forekomme svartid online. 

 

Q: Hvordan deler jeg mit barns digitale årskort med min partner?

A: Et digitalt årskort kan sagtens ligge på flere telefoner samtidig og identificeres på navn og billede.
Ved oprettelse af årskortet modtager du en mail med et link til det digitale årskort. Send mailen videre til din partner, bedsteforældre eller andre, som har brug for at kunne hente årskortet ned.
Du kan også dele årskortet direkte fra Wallet-appen på din telefon. Tryk på info-ikonet i højre hjørne og følg instruktionerne.

 

Q: Hvordan fornyr jeg mit årskort?

A: Har du et digitalt årskort, kan du forny det direkte i din Wallet app. Tryk på info-ikonet i højre hjørne. Vælg herefter ’Administrer årskort’ og følg instruktionerne. Fysiske årskort kan fornys i billetsalget på museet eller i Palmehuset.

 

Q: Hvordan ændrer jeg mine kontaktoplysninger knyttet til mit årskort?

A: Log ind på din konto via vores webshop og opdater dine informationer. Ændre du e-mail og ønsker du fortsat at modtage vores nyhedsbrev, så tilmeld dig igen på vores hjemmeside.